Vacay

Nämen äntligen semester …….

11 dagar 🤩

Jag ska njuta massor 

(null)

Fick frukost av gubben i  morse 🧡

Jobb i dag sen har jag varit hos svärföräldrarna, Gun skulle sy en sak till mig 
( igen ) 

(null)

    Bästa svärmor 


(null)



(null)

Vi har varit på apoteket, handlat lite på Ica, 
Packat och tvättat det sista 


(null)

(null)

I morgon kommer en kompis hit som ska bo här under tiden vi är borta 👍🏻

Sen drar vi ✈️


Vi möter Kalle och Elin på Arlanda 


Jag kommer blogga från Avsallar när det finns tid ! 

Det står att vi kommer få regn några dagar  ☔️, hoppas inte 

Vi har varit i Turkiet 28 ggr  och haft regn 1-2 resor ! 

1 resa regnade det 10 av 14 dagar . Den resan sög hästballe.

1 annan resa när vi var i side så regnade det och åskade det på kvällarna men det var fint på dagarna , så
det gjorde ingenting  


Önskar er en fin fredag 
Nu ska jag duscha //  Love 🫶












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0