7/3

Hej 

Har lite tid över , sitter i bilen och väntar in en klient 

På morgonen har vi haft handledning med Hanna ( psykolog ) 
Alltid lika givande 

Massa skratt och lite allvar . 

Det var en kollega till oss som vart lite ledsen när vi drog ett ärende .  Ibland så blir man känslosam i ärenden som berör en och vi samtalade kring det Och lite hur vi ska tänka när ärendet är svårjobbat ! 

Många av oss har svårt att släppa vissa ärenden efter arbetstid . 
😱



Mitt yrke är boendestödjare men vi borde heta problem lösare , psykologer , stress hanterade eller allt i allo , kärt barn har många namn . 

Vi har ju en beställning att följa men oftast så är det massa annat vi får göra för att släcka dom värsta bränderna och myndigheter och läkare mm är inte lätta att få tag på . 

Bra möte i dag …..

Jag har jobbat sen i söndags och jag är redan trött , den här veckan blir lång 

(null)

(null)

(null)

I söndags var jag hemma hos min klient , den här  killen (Messi) är en av hennes katter
Cool va !  Is blå ögon 👀 
Han är så kärleksfull 

😍

Lite uppdatering om min bil får jag på fredag , då vet vi hur lacken ser ut ? Om den måste lackas om osv . 
Men jag har fått veta att det kommer ta minst 3 veckor till. 
Svindyrt med hyr bil 🚙 


Kollar ni farmen ?

(null)

 Jag gör och det är riktigt skönt att den här 
Människan Victor har åkt ut 
Usch och fy vilken vidrig människa 


Jag gillar inte några som är kvar, jo förresten  hon som är duktig på matlagning . Minns inte hennes namn just nu 


Just nu i skrivandes stund fick jag sms från min samordnare 

Akt checken klar ✅ för februari 

(null)

(null)     

Älskar när ALLT är grönt 
Ni ser mitt gröna svar tillbaka till samordnare 

I söndags gjorde jag lasagne , fy sjutton vad god den blev 

(null)

(null)

 Smutt 

Nä nu ska jag jobba vidare 
Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0