Bakslag

Go kväll 

Ett litet bakslag i vädret haha

Jävlar va snö ⛄️ 

Jag pratade med brorsan en längre stund i telefonen i dag , han skickade en rolig bild 

- vad är hans bil ? 

(null)

   I Vaxholm vid 10.49 i dag …

Min stackars svägerska hade rasat 2 ggr när hon gick ner till vaxholmsbåtarna . 
Glas halt under snö täcket 

Jag har ju varit bortskämd med att ha min bil i mitt varmgarage tidigare men nu står jag på gatan så min snälla gubbe hade skottat fram min bil i morse kl 5 innan han åkte till jobbet 

(null)

(null)

 Mycket telefon möten i dag samt administrativa uppgifter 

Avslutar med bilder från min klient som jobbar på en gård 
Dom har fått bebisar 

(null)

(null)

Så gullig 😍 


Nu ska jag sova strax 
Jag har varit uppe sen 01.30 i natt 
Super trött tjej 

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0