Fantastiska dagar 💞

Fredag och lördag = hur mysiga som helst đŸ‘Œâ€ïž

I gĂ„r fredag hade jag en lugn dag pĂ„ jobbet , lite administration samt 2 telefonen möten 


Efter det sĂ„ var jag med pamela 
Hon  flĂ€tade mitt hĂ„r !!!   just nu vilar mitt hĂ„r frĂ„n slingor och fix  , jag ska fixa hĂ„ret i början av Maj sĂ„ det Ă€r frĂ€scht nĂ€r vi Ă„ker utomlands
 ingen idĂ© att fixa hĂ„ret nu för dĂ„ blir det utvĂ€xt igen till början av juni ! 

Just nu ser hÄret förjÀvligt ut ..

(null)

(null)

  Ni ser ju den rĂ„ttfĂ€rgade utvĂ€xten 



Vid 16 tiden pĂ„ fredagen sĂ„ Ă„kte jag och H in till Gamla stan för att möta Hennings förĂ€ldrar, vĂ€rldens bĂ€sta svĂ€risar samt farförĂ€ldrar till grabbarna och gammel farmor och farfar till O och L 

BĂ€sta bĂ€sta ♄

Henning fick gĂ„rdagens middag i födelsedagspresent . Vi var pĂ„ BorgmĂ€staren pĂ„ stora Nygatan . 

Ett jĂ€tte trevligt stĂ€lle med suverĂ€n personal 

(null)

(null)

Vi kom lite tidigare sĂ„ jag och H tog 2 drinkar innan Gun och Jörn dök upp 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Tack och bock 💞

NĂ€r vi kom hem pĂ„ kvĂ€llen ( runt 19.30 ) sĂ„ hade Kalle kommit hit . Han sov över för han skulle jobba i dag 
Mysig kvĂ€ll med honom . 


(null)

 Vi latade oss pĂ„ soffan och kollade serier mm

I dag lördag har vi kört pĂ„ sen kl 8.30 

Vi körde först Kalle till St:Göran sjukhus dĂ€r han jobbar extra 

Sen Ă„kte jag och H vidare för shopping đŸ›ïž och inköp av nya barnstolar . 

Vi var pĂ„ massa butiker i kungens kurva. 

(null)

(null)

 Check pĂ„ det ✅ 

Sen gick vi in pĂ„ Ikea , vi skulle bara köpa 2 kuddar men man kommer alltid  ut med massa som man inte tĂ€nkt köpa ! 

(null)

  Oj oj 

(null)

(null)

    Lite pĂ„skstĂ€mning 🐣


Vi hann hem och packa upp och vila 30 min sen kom vĂ„ra smĂ„ glin 

Dom hade med sig massa saker i dag 
3 resvĂ€skor och ett Barbie hus mm 

(null)

 Vi frĂ„gade om dom skulle flytta hit ? 

 bĂ„da i kör 

- JAAA       Hahaha 

Vi lĂ€t dom packa upp lite innan vi drog vidare  till  Liljeholmen C 

Jag skulle hĂ€mta lite underklĂ€der  pĂ„ TWILFIT och byta ett klockbatteri  och linton skulle byta byxorna vi köpte förra helgen , han bytte till 3 tröjor istĂ€llet 
Olivia ville ha en rosa jeansjacka, rosa jeans shorts och en T-Shirt 



SĂ„ fina blev dom 😁 i nya klĂ€derna 

(null)

Olivia börjar bli lite för stor för sĂ„nt hĂ€r , hon tyckte det var lite pin 

(null)

Max och Sandra hade varit pĂ„ ansiktsmĂ„lning med barnen innan dom kom hit i dag  

(null)

(null)

(null)

(null)

Nöjda kids 

NĂ€r vi kom hem runt 17.30 sĂ„ lekte barnen sen Ă„t vi vĂ„fflor och  tittade  pĂ„ Harry Potter 

(null)

  Olivias vĂ„ffla , Linton ville bara ha glass pĂ„ sin

Nu har dom somnat , vi gamlingar Ă€r trötta . Vi har varit pĂ„ sprĂ„ng sen 8.30 i morse och barnen somnade 21 . 

(null)

I morgon jobbar jag // 6 arbetsdagar vĂ€ntar 


Hoppas ni har haft en bra helg hittills. 

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0