Impigiment

God morgon lördag 

Vi har haft en super skön fredag och i dag lördag har vi inga planer . 

Jag har fått problem med axeln/ armen igen 
Det är 2:a gången jag får det och smärtan är brutal 

(null)


Svårt att sova , kan knappt klä mig just nu och kan inte lyfta armen rakt upp . 

Usch 
Det märks att man blir gammal , knäna e paj  , axeln paj, trötthet ….  

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna . 

(null)

(null)

Träffade barnen i torsdags , nu är den familjen sjuka . 

(null)

Jag köpte en Tatchini overall till mig men den satt för tight över jätte pattarna och valkarna på ryggen så älsklingen tog den . 
När jag var yngre så hade jag mycket Tatchini overaller 
Älskar de märket . 

Henning var fin i den. 

(null)

Jag letar ny bikini 👙 till resan ,  vet inte om jag vill ha mönster eller en  hel färgad . 
Va sägs om lemon? 


(null)

 Min bil 

jag fick veta i går att den ska skickas vidare !!

bilvårdsfirma  bestämde att den måste lackas om och då är det upp till försäkringsbolaget om dom tycker det är värt det ??  
efter lackning så ska den på recondas 
Så lär bli utan pärlan några veckor till . 


I morgon söndag så ska vi hämta Kalle i handen , han ska sova hos sin kompis Micke 
Vi tänkte åka och äta en lunch i Farsta 

Mysigt 

💕💕💕💕💕💕

Förlåt för ett hoppigt inlägg . 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0