Lördag kväll och återhämtning

Hej 

Vilken skön fredag och lördag , inte gjort ett skit , inga som helst måsten dessa 2 dagar . Om jag ska vara ärlig så minns jag inte ens när det hände sist . 

Vi mös på morgonen , tanken var att vi skulle åkt till Liljeholmen men jag sa till Henning 
- måste vi åka i väg ? Kan vi inte bara vara hemma …….

Vid 14 tiden kröp vi upp med filtar i soffan , satte på en ljudbok och både H och jag slocknar som grisar . Vi sov till 16.30 

När hände det sist da ? 

Nu får vi se om jag kan somna i natt 

Vi har kollat reality 
Love after lockup, tjejer och killar som träffar fångar och sen ses när dom på utsidan av murarna! 

Sen har vi kollat John wick 3 på tv:n 

Vi kollade på den för den 24/3 kommer John wick  4:an på bio och då ska vi gå och se den .

(null)

Kalle är hos Micke i handen , vi ska hämta honom där i morgon 

(null)

 Fina Micke , en guld kille och bra vän till Kalle 

Jag längtar efter Lilleman 💕

Nu ska jag plocka in i diskmaskinen och Borsta tänderna 🪥 

God natt // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0