Nytt

Fick hem ett litet paket i går 

Jag Börjar köpa på mig lite sommar kläder till resan bland annat ! 

Vi drar om 
77 dagar , 6 Tim, 34 min och 27 sek
hahaha 


Ni som vet vet , att jag bor i klänningar på sommaren ☀️ 

Klänning och sneakers 👟 

Jag har tidigare för  ( 2 mån sen ) fått en rosa klänning av H 
Se nedan :
(null)

Den är dock i lite tjockare tyg så den blir nog bra nu till våren men för varm utomlands 


Jag har tidigare köpt 1 komönstrad klänning från H& M 

I går kom 2 till klänningar i paketet  ( se bild ) 

(null)

(null)

Jag beställde en baddräkt också men fråga mig inte varför  : använder typ inte det men kanske bra om man är o badhus med barnbarnen 

(null)



Baddräkten satt ok trots mina valkar , jag gillade att den är draperad på magen och hög i ryggen och fransarna döljer tax öronen 👂 


Nu har jag beställt 2 till nya klänningar som jag väntar på så det innebär att jag har 6 nya klänningar  men sen har jag ju typ 20 klänningar från förra året som knappt är använda , jag ska göra en check av sommargarderoben om ca 1 mån för att behålla det jag verkligen vill ha och sen ge bort resten 

Dessa 2 väntar jag på nu men lång leveranstid 

(null)

Jag älskar klänningar med fickor 


(null)

Fin när man får lite färg . Inte nu när man är som ett lik 🧟‍♀️ i hus tonen .

In med det nya och  ut med dom klänningarna  jag är osäker på 🤪

H&M brukar alltid få in fina billiga sommar klänningar till vår / sommar för typ 199 st 

Tänkte satsa på lite sånt också för det  passar bra för 1 sommar . 
5 klänningar för en tusing 💰 

Vilket trist väder vi har i dag , regn och rusk 
Funderar på om jag ska åka till Liljeholmen 


Önskar er en fin lördag 

Maria 🥰




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0