Onsdag 15/3

Hej 

Jag sitter just nu på bagarstugan i VH och tar en fika . 
Varm choklad och fralla 

(null)

Jag har mest jobbat och det vanliga på hemma fronten , ni som vet vet 😂

Middag i måndags 

(null)

I går åt vi pannkakor 🥞 


Nu är brorsan med familj i franska alperna 
Min brorsdotter Tuva jobbar i franska alperna på vintern och på Franska rivieran på sommaren 
Tuva kommer hem till Sverige i Maj månad 


Kenneth ser ut att må bra 💝

(null)


(null)

  Kenneth     Saga     Tuva 

Dom är i Meribel  !   Mysigt ⛷️ 

Helgen som kommer är lugn tror jag ? 
Hoppas 


Helgen efter är det full rulle 

Vi är bjudna på middag på restaurang Borgmästaren i Gamla stan på fredag 

Lördag - söndag har vi barnen 

Söndag - jobb 2 x kp 

Min bil är flyttad till Johanneshov, Bilplåtskirurgerna 
Dom ska ringa mig i dag så jag får lite tidsplaner 

(null)


Dom ska lacka om bilen samt laga det som behövs  sen ska den tbx till bilvårdteam 1 för recond . 

Vill ha pärlan tbx nuuuuu🚘



 Jag önskar er en fin onsdag 
2 dagar kvar på jobbveckan 🧡

Love IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0