1 maj

Hej 👋 

I dag Ă€r det 1:a maj och svinkallt ute đŸ„¶

Jag har haft en mysig helg 

I fredags firade vi brorsan  sen var vi bara hemma pĂ„ kvĂ€llen och tog det lugnt 
Vi Ă„t god mat och tittade pĂ„ serier 😳

PĂ„ lördagen Ă„kte vi till Hennings förĂ€ldrar och firade Gun 

Gun fyllde Är (svÀrmor)

(null)

Finnboda berget 

(null)

(null)

 Vi köpte en stor fin rosa vit pelargon till Gun som hon kunde plantera ute 

(null)

(null)

(null)

(null)


 God tĂ„rta 

(null)

Vi var inte sĂ„ mĂ„nga dĂ€r . 
Preben och Kicki 
Eva ( oves fru )
Jag och H 

Mysigt 

Nya skor Ă„kte pĂ„ dagen till Ă€ra 

Mina nya superstar som jag fick i julklapp och Henning tog sina nya air Max 90

(null)

(null)

   Mina Ă€lsklings skor 👟 

Sen Ă„kte vi in till söder för shopping och en öl runda đŸș 

Jag hittade jordens finaste ljus rosa linne klĂ€nning  i en butik pĂ„ folkungagatan men den kostade 1500 kr 
.. dĂ€r tog det STOPP 🛑 
För dyrt tyckte jag dĂ„ jag behöver andra saker 

Jag fick en skitfin bikini och en hĂ€rlig korall röd strand klĂ€nning i frottĂ© frĂ„n Salta bad 

(null)

(null)

(null)


(null)


Jag Tog en bikini byxa med rynkor , det tar bort focus frĂ„n min trasiga mage 
FĂ€rgen stĂ„r Navy men in real Ă€r den typ lilablĂ„ 

JĂ€tte fin , sĂ„ nöjd   😄 

Ville ha enfĂ€rgat i Ă„r för dom sista Ă„ren har jag haft blommigt och mönster med vatten meloner 🍉 mm.

Älskar butiken evanette men den Ă€r dyr och bikini i min storlek Ă€r inte billigt tyvĂ€rr men det finns  bikini för större byst .

NĂ€r vi gick runt pĂ„ söder vart det nĂ„gra öl stop och lĂ€s drinkstop för mr H 
Vi mötte upp Tina och Anders för nĂ„gra öl đŸ» 
(null)

   Mycket luft i lungorna 😂

Det vart lite smĂ„ tjafs mellan mig och Henning sĂ„ vi gick skilda vĂ€gar men efter ett tag sĂ„ hörde han av sig och vi festade vidare och vart vĂ€nner igen ( sĂ„klart ) 

Kan bli stökigt och högljutt nĂ€r man blir rund under fötterna 😏


Valborg var lugn  ! 

just nu sĂ„ har jag gjort klart min semester planering som ska lĂ€mnas in i morgon till samordnare , jag har lagat mat och lunch lĂ„dor 

Jag har en del att göra denna vecka 
Massa jobb , jag har utökat timmar med KP
Jag ska till Uppsala pĂ„ lördag och pĂ„ söndag Ă€r det jobb igen ( KP ) 


Önskar er en fin ledig dag 

Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0