2 maj

En mycket bra dag på jobbet !  Startade dagen med klientdragningar . 

Mitt schema är maxat så jag fick inga nya klienter . 

Mina semester veckor är kirrade med vikarier

Jag har journal fört allt och jag har gjort en genomförandeplan och akt checken såg perfekt ut . 

Nu ska jag börja skriva ner viktig information till vikarierna som ska ta hand om mina pärlor 


Klapp på axeln// hej vad det går 

Jag har ringt viktiga samtal , jag har pratat med mamma ! 

Jag fick trademax att dra av 1500 kr på soffan 
Så original pris var 3700 kr, jag köpte den på rea för 3000 kr men efter en skada som Henning fixade så fick vi den för 1500 kr 

Tackar 🙏 mycket huvudvärk men värt  i slutändan . 


(null)



Gjorde egen quasadias i går 
Mycket lyckat och gött 

Nu ska jag borsta tänder 🦷 

God natt mina vänner 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0