Egen tid

I dag har jag jobbat till 16 sen har jag haft egen tid fram till 20. 

Jag har varit på 💅🏻 manikyr , pedikyr och thai massage . 

Bästa massagen på väldigt länge 

Det vart korall röda naglar , fint när man får lite bränna. 
Bilden ljuger lite , färgen är mer orange röd in real 

(null)

(null)

(null)

(null)


Min gubbe är ute med jobbet i kväll , dom
Blev bjudna på middag på thai båten och sen blir det säkert en helvetes massa drinkar 🍹 

(null)

(null)

   Fin han e . ❤️


Min älskade oliv har avslutningsfest på föris i dag . Nu slutar hon på förskolan och börjar i skolan efter sommarlovet 🙄🙄 
Herregud vad tiden går 

Före fest 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Min underbara tjej 🌷❤️

Efter fest 

(null)

(null)

(null)

Disco, tacos , lekar , diplom och ett brev  från sina förskolelärare 🫶  

Man fäller lätt flera tårar när man läser brevet 

Heja Olivia ♥️♥️♥️ ditt hjärta är av de dyraste diamanter 💎 

(null)

 Mosig efter massage 💆‍♀️ 


Nu har jag precis ätit lite grillad kyckling . Ska strax krypa ner och lyssna på ljudbok 

(null)



All kärlek 🧡 
Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0