Före & efter och lite till

Hej 

Nu har jag äntligen varit hos pamela 

Före och efter bilder 

(null)

(null)

(null)

(null)

 5 månader senare 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Jag klippte 7 cm på håret , ljust & fräscht 


(null)

 Vi åt våran obligatoriska frukost 


I går kväll så tog vi några öl och en champagne på balkongen , sen knackade grannen på dörren och lämnade in en flaska , vi fick den som tack för att vi gett dom en sak  tidigare 
Gulligt ☺️ 

(null)


Förra helgen planterade jag och Olivia blommor ,
Nu har dom tittat upp litegrann 

(null)

(null)

   Heja 

I dag var vi i Haninge (på Torvalla )

Vår älskade Olivia hade gympa uppvisning 

(null)

Så duktig .  Tog mest video filmer men en bild 
Fick jag 😍 Olivia i blå kjol 
Dom hade tema jorden runt och Olivias grupp var antarktisk helvitt med glittriga kjolar 


Efter gympa uppvisningen åkte vi till chop chop och hämtade hem lite mat . I kväll blir det lugnt 
I morgon jobb . 

Love Maria ❤️‍🔥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0