Helgen i bilder

En långhelg , jag har kännt mig hängig i helgen men ändå gjort massa saker 

Torsdagen var det promenad ! 
Fredagen var Henning och spelade golf på morgonen sen satt vi på balkongen och mös 

(null)

Vid 14 tiden så åkte vi spontant in till gallerian, Henning skulle köpa ett par skor men dom var slut , vi gick ner till Fridays i Kungsan och tog några öl, där träffade vi några vänner som vi inte träffat på länge . Mycket surr .

(null)

(null)
 
En somrig drink 


Vi åkte vidare till hjälmaren och satte oss i solen och hade det gött 

(null)

Självklart värmer vi upp med turkisk öl 
Efes 🍺

(null)

 En seg lördag och en ännu segare söndag 

Vi har bara kollat serier och reality hela dagen 
Pysslat lite hemma , tvättat osv.

(null)

Mina och Olivias  växter 🪴 har kommit  upp ⬆️ 

Veckan som kommer blir hektiskt 

Jobb, kp, barnvakt fredag , vill hinna sola lite , jag måste organisera i vår kläd garderob
Tvätta upp lite semester kläder 
H ska puts fönster och jag ska storstäda 


Jag önskar er en fin vecka 😍
Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0