Kp

Nu är det söndag och jag kom precis hem , vi åt en äggsmörgås på balkongen nu men det är fortfarande kalla vindar så man njuter inte riktigt 

Jag har fått en kp klient till , i dag träffade jag 2 st 

Den första träffade jag i Vendelsö , vi promenerade och snackade skit . 

Min andra träffade jag i Högdalen , vi spelade bowling 

Det var helt hysterisk med folk i Högdalen , jag snurrade runt i 25 min i jakt på en parkering . Tur att man alltid är tidig . 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Nu myser vi lite på balkongen . Jag har redan gjort middag . Den gjorde jag kl 7 i morse för att slippa det när jag kom hem . 

En fullspäckad vecka väntar 

Jobb, fotboll med Linton på tisdag , 2 genomförandeplaner, gympa uppvisning med Olivia på lördag och kp på söndag morgon . 

Jag önskar er en fin söndag // Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0