MABI hyrbil

Aj aj aj  

Fy för MABI bil  uthyrning 

Jag har tydligen fått en parkerings avgift på 50 kr när jag hyrde bilen  men det förbannade äckliga företaget MABI skickar en räkning på 363 kr 

Riktigt Äckligt av dom 

Dom kunde ha skickat min räkning hit eller ringt mig så hade jag betalat den men istället lägger dom på massa svindyr  administration innan dom skickar den till mig 

Se bild 

Så min parkering på 50 kr blev 363 kr och då är det inte ens en påminnelse ……

Usch 

(null)

Sista gången vi hyr från dom 
Kriminellt beteende. 
🖕🖕🖕🖕🖕

Jag betalar alltid mina räkningar i tid och alla mina parkeringar dras på kortet men glömde att parkeringen registrerats på hyrbilens reg nummer 😡 

Bojkotta MABI biluthyrning 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0