Mors dag

Grattis till alla grymma mammor ♥️

Mina barn har ringt mig och jag har grattat mamma. Svärmor och Sandra 🌷

Fredag - lördag hade vi barnen , jag hämtade dom på förskolan innan vi åkte hem och hämtade farfar , sen vidare mot Finnboda och till sist liljeholmens c . 

Barnen Shoppade och linton klippte sig . 

Linton valde en pyjamas och 6 par strumpor 
Olivia valde 2 klänningar och ett pkt med ringar. 

(null)

Vi åt middag uppe på Årsta torg / pizza 🍕 och hängde en stund vid fontänen 

När vi kom hem på kvällen vart
Det dusch och pyjamas 

(null)


Plockade in syrener

(null)

(null)

Spelar flipper på balkongen 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Fin nyklippt kille 👦 

(null)

(null)
 
Barnen somnade 20.30 och vaknade 6 

(null)

 Den här fina jeansklänningen köpte vi till Olivia 

(null)

(null)

(null)

 1,2,3 & 4 😍

På morgonen var vi i parken fram till 10 , sen åkte vi mot bb . Jag lämnade barnen och sen åkte jag och jobbade 

(null)

På eftermiddagen tog vi en promenad till sockenplan, vi tog några kalla i solen

I dag är jag lite seg, vi har precis ätit kyckling med curry 🍛 

I morgon börjar jag kl 6.30 så ska lägga mig tidigt 

 All kärlek 🫶 Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0