Onsdag

Hej 👋 

Hur mĂ„r ni ? 

Jag mĂ„r ok ! Lite smĂ„ stressad . 
Mycket ska hinnas med denna vecka 
Klockan 13 pĂ„ fredag checkar jag ut för 12 dagars semester đŸ«¶đŸ‘ŒđŸ‘đŸ»

LĂ€ngtar 

Jag har hunnit med massor pĂ„ to do list sen i söndags . 

Efter jobbet i dag sĂ„ ska jag lacka om mina tĂ„ och finger naglar đŸ’…đŸ» 

Sen ska jag förbi svĂ€rförĂ€ldrarna och hĂ€mta klĂ€der som Gun har sytt đŸ§” 

(null)

(null)

Vi har fina dagar och kvĂ€llar men satan va kallt vi har . Is 💹 vindar . 
Jag har ratt vĂ€rme pĂ„ morgonen . 

NĂ€r jag kommer hem frĂ„n semestern sĂ„ ska jag köpa massa blommor och pimpa balkongslĂ„dor och krukor . 

Jag stĂ€dade balkongen i gĂ„r . Dammade och skakade dynor och mattor . Det yrde tjockt med pollen . Vidrigt 


Jag önskar er en fin onsdag

Love Maria ♄

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0