Tisdag

Bra dagar på jobbet  och privat ( dock seg )

Mycket som vanligt , lite extra roddande inför semester 

Jag måste hinna med så mycket 

hemmet, garderoben,  sommarkläder / semesterpackning, jag vill ha barnbarnen denna helg . 
Jag jobbar 2 x kp i helgen 

I dag kom jag hem lite tidigare så jag påbörjade lite tvätt av sommarkläder, jag rensade hela frysen på frysskadad mat !

Varför sparar man massa skit som man egentligen aldrig kommer äta . Typ en liten bit korv, en liten bit kassler, några kanter limpa och rostbröd …. 

Jag gjorde hamburgare som låg i frysen till middag i dag . 

Jag ska göra en makaronilåda på shoritzo och skinka som låg i frysen nästa vecka 

Sen hittade jag 2 fläskfiléer och 2 skink stek som blir nästa veckas middag

Perfekt att tömma innan sommar 

(null)

2 påsar släng !!!!

(null)

 Tvättar lite sommar plagg , perfekt när det fläktar från balkongsdörren . 

(null)

Henning i ett nötskal 🤣🤣 han kom hem från golfen o fredags förmiddag och golf vagn står fortfarande i köket ?? 

Ja ja , vill kolla hur länge den får stå där men är den inte borta till fredag så får jag säga till 

Hahaha 😜 


I kväll blir det lugnt 

I morgon har vi ett stort APT med alla grupper 
Lss och socialpsykiatrin 
5 team 
Vi har möte 8-10 

Go kväll // Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0