1:a semesterdagen

I dag är det min första semesterdag och jag måste lära mig att ta det lugnt!
 I dag har jag varit på jobbet och fixat lite måsten, sen har jag gjort några ärenden i Handen och sen mötte jag min Älskling Inger och käka lunch på Taco baren. Grymt gott!
Det är alltid lika skoj och träffa henne och tiden räcker inte till så vi har sagt att vi ska ses en gång till denna vecka!  love you Inger!  Natcho Delux med guacamole..

Sen har jag vart på Ica maxi och hos syrran och nu tvättar jag lite medans kallopsen står på plattan och kokar.
Om ca 1 timme är jag klar med allt och då ska jag bara mysa.
I morgon är det lite fix hemma som gäller och sen vila.
I morgon ska jag kolla någon film och jag återkommer med hur många M den får.

Förresten så måste jag säga till alla ungdomar som sitter inne och spelar data hela dagarna att
-gå ut medans ni kan !
min son brukar sitta inne hela dagarna och spela och sen kommer dom på att klockan 19  på kvällen ska dom gå ut och bada, och nu helt plötsligt har Max fått ett X-jobb så nu är det ett jäävla gnäll om att han inte kan bada på dagen med polarna  och göra massa saker !
-så det jag menar är att dom/ni ungdomar kanske har 2 år kvar bara innan allvaret börjar med jobbig ekonomi,arbete och massa måsten ( verkligheten) dyra hyror mm.
-så njuuuuut nu av er ledighet och coola saker man kan göra med kompisar för den här tiden kommer inte tbx!
Jag saknar den tiden jätte mycket när man var ute hela dagarna med kompisar och mamma var jätte tjatig om att jag skulle komma in och äta  efter jag varit ute från morgon till sen kväll. (Max och Kalle njut av er tid nu)

Må bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0