Galen dag!

 

Jag åkte hemifrån kl 11.30 i dag bara för att åka förbi jobbet och sen hämta en Jacka till Kalle som han har önskat sig ett tag.
Jag sa till Kalle att jag är hemma till 2 senast igen. Det slutade med att Kalle kom till handen och där  vi bara strosa runt. 
Sen tog vi tåget till stan,vi gick till Punk shop och tittade & sen lunch på donken & sen mer affärer.


Vi åkte till Barkaby
När vi väl var där vart det lite shopping,  en jättefin present till Sandra ,Max tjej som fyller 17 i morgon !
Kan inte skvallra här och nu vad det är men den e super cool...
Sen ska hon få några andra saker av honom.


När Kalle och jag satt på tåget så såg jag en kille med en cool text på bröstet, så här stod det.

- snälla tjejer kommer till himlen, men ni andra kan komma hem till mig!   ( haha)

Sen återstod det bara lite nödvändigt hem från Ica och vi var hemma igen ca 18.00 (7.1/2 timme senare)
 Kalle på pendeltåget.

 
Kalles nya jacka.

( inköpt på Stadium 249 kr)

Må bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0