Lila/Plommonlila

 Kolla mina vackra Orchideer
 Dom är plommon lila. (fick dom av en go vän)
Till dom köpte jag passande lila ljus till min candillaber. Jag har tagit kort på dom men fattar inte hur jag roterar kortet!
Blir fan galen på datan och mitt iQ!
Jag har en stor vägg i vardagsrummet som är ljus ljus grön med en ful bård.
 Den väggen vill jag göra plommonlila och till det vill jag ha ett par skrikiga lila gardiner och några lila kuddar i min bruna manchester soffa!
 Resten av inredningen är brunt och svart. Jag ska visa före och efterbilder när allt är klart.
Kanske något händer nästa vecka när man har sem.

Det blev ingen film i dag men jag kan rekomendera en dunder film som kanske riktar sig mer till tjejer.

Ps. I Love You

Den får 10 M av 10, Jag typ grina hela filmen, både av glädje och sorg.
-se den så förstår ni vad jag menar, Om ni ser den så skriv gärna vad ni tyckte.

God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0