Mys tid med barnen!

Brukar alltid ha mys med barnen på fredagar med god mat och en bra rulle!

I går var jag i Valla och på kontoret så jag hann inte det i går kväll
så vi tog igen det i dag.

I dag åkte jag och killarna till Haninge C och kollade lite i affärer.

Det blev några småsaker!

Vit tröja till Max
Strumpor till Kalle
Amband i massor till mig.

När magen började skrika så gick vi till taco bar(favorit i repris)
Ungarna hatar när jag fotar dom så dom tittar bort! 
morsan  e fett jobbig!



Vi hade dömysigt.

I dag blir det film kväll!

I skuggan av värmen
En kärlekshistoria efter Lotta Thells roman.
2 unga människor möts och drabbas av den stora kärleken, men tjejen i förhållandet har en mörk hemlighet

 
Återkommer med recentioner i kväll!

Sen ska jag försöka se
 Men som hatar kvinnor ( om jag pallar annars blir det i morgon)

Tusen miljoner kramar till er alla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0