Sjuk ( är i Indien )

SJUK.

Jag har legat hela dagen i dag, bara varit ute med min bonus partner.
 jag har kollat på nätet hela dagen och tittat på reseguiden.se efter resor till indien. Vi är fett sugna på att komma bort. En kompis till mig bokade resa till Indien Goa till den 5 feb 2010 - 5 mars 2010 han betalade 3500 för T/R. 
och det är det väldigt billigt att leva där.
Jag ska bara komma iväg snart till Indien, det känns som en charter inte ens är värd tanken.
Våra kompisar var i Indien förra året och dom fick en 2 veckors resa dit för 4 personer för ca 10.000 kr sen gjorde dom kanske av med 8000 kr i fickpengar för 4 personer och då levde dom lyx inkl boende.
Så alla barnfamiljer! det finns hopp........
Bilden ovan är från Goa och stranden heter Palolem beach och stället vi skulle vilja besöka heter Ordosounsar. Från Goa city kostar det ca 200 kr med Taxi till denna underbara strand med boende.
Det finns också massor som man kan göra där för en billig peng, djungelsafari,elefanttur,djungelbåt och besöka olika stränder och vattenfall. 
Att få massage och manikyr och pedikyr kostar inte mer än några 20 lappar. Så just nu i min sjuk dimma så är jag i Indien och får massage och tittar på min familj som badar i det isblåa vattnet.
Må väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0