Thai med en Ängel!

I dag har jag varit inne på jobbet en snabbis och sen gick jag på ett möte!

Efter jobbet så bjöd jag en ängel på Thai massage i födelsedags present!

Jag kan verkligen rekommendera thai i Handens c mittemot polisstationen,
Happy hour mellan kl. 09.00-15.00. 230 kr timmen!
man kan välja mellan 4 olika massagetyper och jag väljer hård olje massage!
Jag blir som en ny människa,
men tyvärr så kan jag säga att i dag utlöste det nog någon infektion i mig för
2 timmar senare så känner jag mig dålig!
eller så är det bara en reaktion just nu!

Det har kommit nya ägare dit och det har blivit lite skumt jämfört med förut
Förut så hade en kille det tillsammans med sin syrra och mellan alla rum var bara ett skynke som hängde.

Nu när man kommer ner så sitter det ca 7-10 tjejer där och nu har dom byggt riktiga väggar mellan rummen??
Why!
Spännande vad som händer där inne!
I dag såg jag något riktigt skumt men det skriver jag inte här.

Hur som helst så rekomenderar jag massagen och priset!

Inkan!
Så här ser man ut efter 1 timmes skön massage!

Efter så åt vi en god lunch på det godaste haket ever!


Kram till er alla !

Kommentarer
Postat av: Kenutten

Thaimassage med "happy ending" kanske ;-)

2009-08-28 @ 07:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0