The bloggish is back!

Hej alla!
Borta bra men hemma bäst!

Jag har inte varit hemma sen i tisdags och är helt fucking slut...

I tisdags och onsdags så var vi med jobbet på Gålö, Det var skönt men jag är verkligen ingen natur människa, hatar myggor, fästingar mm.
Men trevligt sällskap hade jag i alla fall.

Peter,Kia och B 
kan ej visa bilder på ungdomarna pga. sekretess.

Kom hem på torsdagen och bara packa om och tvättade sen var det sängdags ganska tidigt för vi skulle gå upp klockan 04.30 på fredag morgon.
Självklart kunde jag inte sova natten till fredagen så när jag kom på båten var jag fett trött.

Alltså det var nog den sämsta och längsta kryssningen i mitt liv!
ville bara hem!
Mitt sällskap på båten var självklart den bästa men helt klart sämst resa att ta med ungdomar på.
det fanns verkligen inget att göra för dom.
När vi klev på båten så åt vi frukost buffe och sen bada ungarna i poolen, men det var dom klara med klockan 11 på dan sen fanns det inget att göra förs klockan 23.00 igen då discot öppnade.
Asså 12 timmars dötid typ!
Never silja line morgon rutten igen.

Min son Max sa så här om resan
- mamma! jag åker gärna den här båten igen när jag fyller 60 år.

Det säger ganska mycket.

Vi hade i alla fall  tur med vädret så vi kunde sitta på sol däck och shoppingen var rolig.
här kommer lite bilder.

hytt fönstret.



Min mamma.
 
Jag fick min favvo parfym !
Coco Chanel Mademoiselle..

 Olika roliga massage prylar!

 En ungsvante i silikon, man stoppar i händerna som i en knip tång och tar varma formar med.
Perfekt bara att skölja av i vatten.

Sen köpte barnen massa godis såklart.


Nästa vecka börjar alla rutiner igen som skola, fasta tider& läxläsning mm ska bli ganska skönt faktiskt.
Nu e sommarlovet slut!

Nice to be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0