Underbart besök/underbar kväll!

Shit va skoj,
Jag fick underbart besök i dag av en god vän som har en stor plats i mitt hjärta och ännu bättre blev det när hon hade med sig Pamela som jag inte sett på ett par år!

Kul och se dig tjejen.
 Johanna & Pamela



Vi satt på balkongen och snacka massa skit och drack vin, gud va mycket vi hade och säga.
Johanna jobbar på kulturama och är dansare och Pamela är frisör och kosmetolog.
Kvällen slutade med att Pamela sminkade mig i sot svarta ögon och vi kollade kläder och snacka smycken.
Nästa Onsdag kommer dom hit igen och Pamela ska fixa mitt hår och Goa Johanna ska fixa mina tå & finger naglar.
(jag lovar att visa before och After bilder)

Jag ska bjuda dom på en god middag och så blir det lite skumpa.
Johanna hade köpt en parfym till mig som jag älskar

Kenzos Pour Home!
ILove It. Tack gulliga.

Jag ser verkligen fram emot onsdagen och ni vet tjejer att min dörr alltid är öppen för er!

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna min pärla ;-). Kul att se dig. Må väl!

2009-08-06 @ 21:31:11
Postat av: Daniella

Åh, vad roligt och snällt! Världens bästa Maria förtjänar att bli lite omhändertagen :)

2009-08-07 @ 13:43:16
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: sandra

lät som en rolig kväll! vi ses snart, puss på dig.

2009-08-07 @ 18:58:53
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Vad roligt att du har börjat blogga, här ska jag misann kika in=)

Låter som att ni hade en riktigt trevlig dag, tjejkvällar är ju helt klart bäst=)

2009-08-08 @ 09:56:05
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0