1 år kvar till nästa julklappsöpning!!!

Ja så var denna julafton till ända.

Vi har haft en jätte skön och lugn dag.

Vi började morgonen med att öppna lite julklappar, jag fick ett par jätte fina svarta stövlar.

Våran familj är ju lite crazy  så vi käkade frukost på Subway i Handen sen åkte vi bara hem och la oss och vila och fixa lite med julmaten innan kalle.

Innan Kalle  Anka fick barnen öppna ytterligare 1 julklapp var och sen vart det Kalle och  Julmat i sin ordning och efter det ännu mer julklappar så nu är barnen nöjda och är på sina rum och pysslar med sitt och vi ligger i soffan och käker godis. 

Bifogar bilder för dagen med text.


Tomten kom


Min första julklapp för dagen/ Hot sexi Mamma

 morgon mackan

 


vårat lilla julbord
 Min portion


Mina julklappar:

2 par skor/stövlar
Silikongrytlappar
äggtimer som spelar musik när ägget är klart
mössa
hudkräm
ansiktskräm
ljushjärta
almenacka
kort
hörlurar/headset



Kalles  Julklappar:

pengar
2 X-box 360 spel
webbkamera
2 tröjor
2 kalsonger
DC skor
sony hörlurar
dusch kräm/deo spray
Barcelona handduk
2 mössor
högtalare
kontantkort



 

 

Max Julklappar:

Playboy kudde
tatuering
pengar
högtalare till data
mus till datan
hörlurar till telefon & data
2 mössor
tröja
kalsonger
kontantkort

Kan ha glömt något.............

Tror alla är väldigt nöjda i allafall, Jag är det i allafall

Ska bifoga bild sen på min ljusstake och Boratkalsongen

Hoppas ni alla har haft en skön dag och sen vill jag tacka  för alla fina sms.

Fortsatt God Jul

I morgon är det nog den tråkigaste dagen på hela året då inget är öppet så det blir chill för mig för sen på lördag blir det shopping.

Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0