2 dagars rapport

I går var det
Lucia och det hände inte kungens skit
såg inte ens en Lucia eller någon skönsång.

I dag var det underbart att titta ut, det vita har kommit och jag hoppas att det får stanna. Det blir lite ljusare och gladare.
Men så fort det kommer lite snö så blir det kaos i trafiken.

Väntade på bussen från klockan 8.30 och den kom 9.05 då var mina tår som isbitar.
jag la fram mitt förköpshäfte och frågade chauffören om jag verkligen skulle betala när bussen var 30 min sen, då svarade han så här
- Du ska väl betala som alla andra
Då svarade jag
- Men då ska väl du hålla tiderna
Han
- Men kolla vädret
Jag
Du har väl vinterdäck som alla andra

Men betala det fick jag iallafall........Hm

Ja Ja
Resten av dagen har jag jobbat och det var avslutning för föräldragruppen i Valla med glögg & Pepparkaka



Nu på kvällen fick vi en skit fin gran som har massa lysande stjärnor i granen som skiftar färg hela tiden mellan rosa,rött,grönt &vitt

Tagit en bild men där ser man inte skiftningarna



Med blinkande ljusslinga


Bara skiftande stjärnor
Myyyyyysiiiiiigt

Nu har nedräkningen börjat till julledigt
7 arbetsdagar kvar
sen ska jag bara mysa med min familj

 

Hörs i morrn igen

Love M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0