Allt Klart......

Tjo ho igen allihopa.

Nu är allt superklart inför dopparedagen.

Det var det typ redan igår men i dag var finslipningen och vi hann också att gå och småglo lite i affärer.

Jag fick 2 fina saker idag


Vi var inne på Duka och där fick jag en skitcool döskalle  (värmeljus)från Orrefors
skitmysig när den lyser



Puma skor
Hade kostat 1000 nedsatta till 550 kr




Sen när jag väl kom hem så kokade jag äggen inför i morgon och grilljerade julskinkan 

 så nu ska jag bara koka potatis i morgon och bara slappa och mysa med familjen

Har försökt önskat dom flesta god jul och om jag har glömt någon så God Jul på er alla.
Hade verkligen velat att mamma skulle fira med oss i morgon men hon jobbar både jul & nyår
så nästa år kanske......

I morgon kommer jag skriva och visa bilder på var tomten kom med till mig och familjen

Må bäst

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0