Hemma igen !

Hej alla.

Nu är jag tbx i Haninge och hemma i min Lgh, så skönt...

Tiden på sjukhuset har varit långtråkig men behövande och personalen har varit jätte gulliga.

På kvällarna vart det lite kusligt, korridorerna vart mörka och min dörr till mitt rum hade ett litet fönster så man såg när det rörde sig i korridorerna.
Utanför hörde man ambulanshelikoptern landa på nätterna.
Maten var under all kritik utom första kvällen.

Väl hemma så har jakten på krafterna börjat.
Jag längtar verkligen efer att känna Energi och kraft.

Saker jag längtar efter just nu!

1)Få vara med min familj
2) Iskall Oboy
3)Jobbet/Kia
4)GullInger
5)Den 18:e till mamma
6)framför allt bli frisk
7)Kall mjölk (får inte inta mjölkprodukter)
8)Nytt år & nya tag

Finns säkert 10000 saker jag längtar efter nu.

Jag blev sjukskriven till den 13 December men jag kommer återgå till arbetet så fort magen är stabil och jag har fast nr:2
Nu är jag inte illamående längre och tillbringar inte 10 timmar på toan per dygn.
(Skönt)
Det jag fick var självklart hemtaget från Fucking Egypten...

Positiva i allt skit= Vågen visar -5,1 Kg

Nog om det nu.
I dag blev det självklart Robinsson sen kollade jag nya Wallander filmen (läckan)
Mat= Lax & kokt potatis & broccolisoppa

Tänkte avsluta att lägga in en fin bild på min ursnygga svärdotter Sandra och hennes kompis Rebecka


Sandra & Rebecka

Snart är jag på topp igen och längtar efter att återse alla igen.

Till sist så vill jag säga krya på dig till min vän som gick och ramla igår och fick hjärnskakning
Take Care.

Kommentarer
Postat av: Inger

Roligt stt se att du håller ordning på bloggen igen och att du håller på och samlar krafter. Take care. You know I love U. Gullinger

2009-12-05 @ 23:53:47
Postat av: Kenneth

Välkommen tillbaka syrran!

2009-12-06 @ 00:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0