Kappahl

I dag skulle jag ju gå tillbaka och byta Kalles skidbyxor på Kappahl och då hittade jag faktiskt skit mycket snygga stickade tröjor

En svart kofta med lite kina krage med röda blommor på kostade 400 kr
En brun beige randig kofta med skärp längre modell 350 kr
En ljus grå lång stickad tröja med jätte krage 350 kr

Jag la undan en av dom till i morgon/ lägger upp en bild på den då om min plånbok accepterar detta.


Go Kappahl

Jakten på Kallles vantar fortsatte oxo och jag hittade massor på Stadium (så ni vet ni som har letat)

Det blev ett par svart fodrade skidvantar med fleece i.

Nu går dagarna fort.
I morgon är det jobb och det blir massa inköp till vårt julmys för ungdomar den 22/12 .

Sen på Fredag så åker vi till Flen och firar en liten julafton med min mamma för sen ska hon jobba jul och nyår så hon har ingen möjlighet att komma till Sthlm.

Hoppas hon blir glad för våra julklappar......

Då ska vi nog ta en repa till min favvo affär lager 157 och shoppa lite.

Sen på söndagen tänkte jag baka lite och sen är det jobb måndag och tisdag

SEN..... JULLEDIGT............. Tjoho
Planer då

-ingenting
-ingenting
-ingenting
-tacobar med inkan
-ingenting
-ingenting

Ha Ha skoja ba........


något ska jag göra men inte mycket/ladda för 2010

Ha en underbar Onsdag

Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0