Mjölk Abstinens.

Fan va sugen jag är på mjölk, tänkte igår att jag skulle testa att ta ett glas mjölk men det fick jag sota för.

Detta glas gav mig feta diarre attacker igen

I dag har det varit blandat kompott. träffade Gull Inger på en snabb date och vi tog en sväng förbi rusta och jysk.
Rusta är lite som Ikea. man kommer inte därifrån tomhänt.
blev 2 små hall mattor.
Jag hade 400 kr i tillgodokvitto på jysk så det vart 2 klappar till barnen + en gullig tomte som fick flytta hem till mig, jag frågade han i butiken om han ville med hem och han tacka Ja!


Nu bor han på min Buffe.

Förslag på namn??

Jag fick  ett hjärta  som lyser jätte fint som jag har ställt på vardagsrumsbordet, den drivs av 2 batterier.
Lyser jätte fint



Svårt att visa på bild vad den ger för sken. Tack

Sist men inte minst så gick jag ner till min syrra för att lämna en chocklad ask för att hon har fyllt år och sen överlämnade jag Oscars & Novas julklappar.
Va mysigt att träffa dom en stund.
Hoppas ni får den bästa julen hemma hos Dennis päron.

I morgon så tänkte jag återgå till jobbet igen så jag bloggar i morgon kväll igen.

Önskar alla en skön Tisdag
& Tack Inkan för idag.

Maria

Kommentarer
Postat av: Daniella

Kan han inte heta Gert-Evert?!?!?!

2009-12-10 @ 22:17:15
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0