Något konstigt hände i dag...

Vet ni vad som hände i dag, vi satte oss i bilen och den styrde automatiskt till Barkaby
Tjo så var vi helt plötsligt där......

Skumt!!!!

Nej då men med risk för att vara tjatig så hamnade vi där i dag med.

Vi gick mest runt och kollade på kläder

Jag hittade en koft/väst i grått hade kostat 399 kr var nedsatt till 149 sen hade jag sms rabatter så den slutade på 79 kr.



Sen var vi inne på Puma och hittade en nästan gratis jacka till Kalle
Puma  dunjacka
billig


I like

I går hyrde vi ju 4 filmer och vi såg 1 film ( fighting)
Den var helt ok och värd att hyra.

snart ska vi kolla en film till och jag har köpt chips & dipp & smågodis

i morgon ska jag passa på att städa & tvätta inför nyår sen ska jag få äran att få ha lilla Vilda ( en kompis hund from. i morgon till nyårsdagen) så hon kommer på dan så om det inte är för kallt så tar vi en skogspromenad

I dag vart vi också bjudna på middag hem till Inkan och Kajan på lördag.
ska bli jätte mysigt.
looking forward to it

Sen hoppas jag också att jag hinner träffa mamma en gång till innan man börjar arbeta normalt igen den 7:e. Ev om hon kommer hit eller om vi åker till henne en kväll utan barn

Full fart!

Är det någon av mina bloggläsare som ska avge några nyårslöften da?

skriv gärna under kommentarer vad i så fall!

Nyfiken

Ha en underbar tisdag kväll

Maria

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Lol och plötsligt var vi i Barkarby ;-). Nix inga nyårslöften från mig.

2009-12-30 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0