Nyårspresent.

I dag fick jag välja en nyårspresent.

Jag har gått och tittat på en matta som ser typ ut som skinn men är ett annat material och det är lite silverglansigt

Den förgyllde mitt vardagsrum så nu ska jag baställa nya gardiner oxo.

Före och efter bilder


Före


efter

Sen köpte jag ett strass halsband och ett par strass örhängen till



Förberedningar för plankan är gjord och nu ska jag strax gå ut med Vilda och sen fixa mig lite inför kvällen
med ett varmt bad

det här är en bild från den 2:a promenaden i dag

 

Vi ses senare allihopa.


Kommentarer
Postat av: Kristel

Vad fint det blev i vardagsrummet =)

2010-01-04 @ 00:13:42
URL: http://kristella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0