Rutiner

Så här kan en dag se ut här!

5.30
Kommer dom in och ger mig nytt vatten, byter avföringslistan, tömmer papperskorg och tänder en liten lampa.
(helt galen tid) Jag e morgon pigg men inte 5.30 när man e sjuk)

7.30
Kommer dom in o ger mig frukost

8.30
Dusch

10.00
dropp

10.30
ronden med Dr

12.00
lunch

13.30
Te/Kaffe

16.00
Dr & sjuksystern tittar in

17.00
Middag

19.30
kvällsfika

22.00
Medicintanten

Kvällens middag bestod av pannbiff ,lika stor som 2 femkronor och 1 potatis och lite blomkål.
när jag tog första tuggan av pannbiffen upptäckte jag att den bestod av kapris
och jag haaaaaaaaaaaatar kapris.
så middagen blev 1 potais och blomkål.

Nice

- pannbiff


mitt rum (jag har tv tjoho)


utsikt från mitt fönster (Årstaviken)

tom helikopterplatta


ambulanshelikopter (landar flera ggr per dygn, mest kvällar)

Nu e det Tv hela kvällen

Förkväll
halv 8 hos mig
mammas pojkar
kniven mot strupen

sen är det natt natt.

Vill skicka en hälsning till alla på FutureTeens

Jag saknar er.......



Kommentarer
Postat av: Marie

Oj! Blev lite orolig när du inte hade skrivit på flera dagar, men att det va så här allvarligt! Krya på dig kram från marie och elsa

2009-12-03 @ 18:10:55
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: Daniella

Nämen Maria då! När jag ber dig krya på dig så är det ju inte meningen att du ska bli värre!



Usch och fy! Detta måste vara väldigt jobbigt. Hoppas att det går över snart!



MASSA STYRKEKRAMAR!

2009-12-04 @ 11:20:16
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: stephanie

meen shit jag e så jävla ego vad har hänt?? orolig

varma kramar Liam och Stephanie

2009-12-04 @ 18:55:47
URL: http://ickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0