Saknar dig!!

I dag vart det jobb en stund på Fm sen skulle jag möta den bästa!

Inkan  jag vill att du flyttar tillbaka till Haninge nu!!



Alla har nog säkert någon man saknar som har flyttat ifrån en , och dom behöver inte flytta långt för att man ska sakna allt man gjorde tillsammans.

Inger är en sån människa som man bara älskar för med henne känner jag mig avslappnad, trygg & lugn och jag   saknar tiden då du bodde nära mig så vi kunde gå över till varann och fika och surra massa skoj.

Jag blir ledsen varje gång vi skiljs.

Du är som min bästa vän, syster och extra mamma samtidigt

I dag möttes vi i Handen och det är så skönt att höra dina skratt från omklädningrummet för jag vet exakt att vi skrattar åt samma saker.
Ha Ha
man kan inte få allt man önskar sig

Sen blev det en självklar lunch på Tacobar och det är så jäkla gott men den diskussionen vi hade där gjorde mig lite butter
Du vet vad jag menar!

Du vet att jag är en människa som alltid gör rätt för mig och jag har faktiskt aldrig haft ovänner

Är jag konflikt rädd???

Svaret är nej eller Nja

 men jag kan tycka att livet är för kort för att tjafsa om bagateller men när jag känner mig
felbehandlad så kan jag bli ledsen och små förbannad så då känner jag att jag måste göra något...

så om du tyckte jag vart lite konstig efter lunchen i dag så tänkte jag på samtalet.
Sorry

Jag är glad att du finns.......................................................................................

Efter vi skiljdes så gick jag och hyrde 4 filmer

Fighting

borta bäst hemma värst

Drag me to hell

tournament

 

Skriver i morgon vilka som är värda att gå och hyra

Nu ska jag bara mysa med familjen

M


Kommentarer
Postat av: Inger

Ja jag håller med om allt. Jag tycker det känns som om jag åker hem till Haparanda när vi skiljs. Vi träffas snart igen.

2009-12-28 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0