skönt telefonsamtal....

Min älskade Sandra kom hem från fjällen i dag och har varit borta i 1 vecka, man saknar verkligen henne när hon är borta, hon är verkligen en i familjen.

skönt att surra med en tjej när man bara har grabbar runt sig typ om mode, stilar tjejsnack.
När Sandra och jag snackar så står Max och skriker
Ja Ja mamma , kan jag få vara med Sandra nu!!!
 
I dag i alla fall så ringde Sandra sin pappa

Samtalet var lite om julen och hur alla hade haft det och så, sen hör jag Sandra säga så här

Sandra säger
- Max har tatuerat sig

Pappan säger
- vadå för någonting

Sandra
- En stor snopp på underarmen

Pinsam tystnad

Sen sa sandra efter lång tystnad

- skoja ba 1992

Det lät så himla roligt och jag kan tänka mig vad Sandras pappa tänkte.

Mysigt att du är hemma igen gumsan!!!!

Love

Svärmorsan

Kommentarer
Postat av: sandri

haha!

2009-12-28 @ 13:02:51
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0