Drömmer mig bort!

 

Fan va nice , jag vill verkligen resa bort !
2 veckor all inclusive skulle inte sitte helt fel. ligga i solstolen med en paraplydrink. bada i havet och få sängen bäddad i 14 dagar och bara få äta ute och bli uppassad, det är precis vad jag behöver nu. I alla fall ha något att se fram emot för just nu känns allt lite tungt, Gud gör så något händer på kontot.

I kväll ska jag jobba. Vi utgår i från Valla kyrka där FutureTeens har sitt cafe´. Vi ska nattvandra runt i Haninge till 01.00 ca sen har jag Maria Höglund i egen hög person semester i 2 veckor, dom första och enda denna sommar.
Men alla ni goa ungdomar och föräldrar som behöver ha tag i mig så har jag min mobil på dygnet runt.
Må bäst alla och hoppas dom sista veckorna på sommarlovet blir kanon för er med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0