Min heta svärdotter



Som jag sa igår så ska min heta svärdotter sandra fixa så min blogg blir lite snyggare,
just nu har jag ingen kamera-mobil eller digital kamera så jag får infoga dom bilderna jag har och ta vissa från nätet istället, min svärdotter är borta idag och ska få lite hjälp av en annan kompis att hotta min blogg!

Vem är jag då som får för mig att börja blogga helt plötsligt ?

Jag är en tokig tjej som är i mina bästa år som älskar livet och mina grabbar
mitt motto är att jag vill vara snäll mot alla och ställa upp så mycket jag kan på alla. Jag är en tjej som har så mycket empati för alla människor så jag grinar väl typ flera ggr om dan av olika anledningar som gäller både glädje och sorg och jag kommer skriva om många konstiga saker här och jag ska försöka ge lite tips på saker och skriva om sånt som jag irriterar mig på och självklart saker jag tycker är toppen!

Jag återkommer snart med mer tok!

Kommentarer
Postat av: sandra

du är ju skit grum på att blogga ;D

2009-07-30 @ 21:49:12
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0