fortfarande dålig

Shit i helvete vad sjuk jag blev och är men nu vänder det lite,
sen i fredags har jag fått i mig 2 glas vatten o 2 bananer
Jag har nog den fetaste uttorkningen och orkar knappt stå.

När man blir så här sjuk så kryper det på en massa skumma tankar, typ tänk om man blir cancer sjuk Tex. och inte klarar av att ta hand om sina barn.
I går så var jag inte kontaktbar och alla fick fixa sina saker själva så då vart det som det vart.
fralla på morgonen och nudlar på kvällen
Usch hemska tanke, tror barnen tyckte det var jätte jobbigt.

Nu är jag sängliggande men vaken i pallet.

Må bäst alla




Kommentarer
Postat av: Daniella

Tänkte lägga upp bilder och så ikväll eller imorgon. Vi var inte i BB, utan i Gullmars. Stället var skit, men vi hade kul iaf :)

2009-11-29 @ 13:02:40
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Saga

Krya på dig!

2009-12-02 @ 15:56:01
URL: http://livligs.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Hallå, lever du?

2009-12-02 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0