Fredags mys/fix

Hej alla!
Jag har en underbar själ i mitt liv som givit mig slantar så jag kan köpa min jacka i dag, har också funderat på ett par gummistövlar som kan behövas när man har jycke!

Återkommer med bilder på inköpen.

I dag ska jag möta Maxan efter skolan och vi ska mysa lite, mina barn är verkligen allt.
Jag och Max har alltid så mysigt när vi gör något Love!

Kalle åker till Örebro i dag och är borta hela helgen, han ska vara hos en kompis och gå på äventyrs och lekland. Ps.Kalle jag älskar dig!
Vi andra ska ha fredagsmys med chirre & dippe och kolla Idol
Resten av helgen blir myskläder och lågliggande ställning.
Ses här senare i dag
Love M

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag köpte en Everestjacka på Stadium för 1299. Har alltid haft Everest och jag ääääälskar den. Vill aldrig ta av mig den. Håller ju i flera år!

2009-10-16 @ 11:10:29
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: maria

ja den var verkligen fiiiiiiiiin

p o k

2009-10-16 @ 13:14:37
Postat av: Jenni

Ja usch, det är så mycket man kommer på att man vill ändra på sig själv nu för tiden. Men det kostar ju så förbannat mycket. Jag hoppas att man kan vinna en MASSA pengar på lotto eller något någon gång. Då lovar jag att jag skulle betala dina operationer :)

2009-10-16 @ 14:12:27
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/
Postat av: Jenni

Ja usch, det är så mycket man kommer på att man vill ändra på sig själv nu för tiden. Men det kostar ju så förbannat mycket. Jag hoppas att man kan vinna en MASSA pengar på lotto eller något någon gång. Då lovar jag att jag skulle betala dina operationer :)

2009-10-16 @ 14:12:49
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0