Kalasmåndag!

Nu börjar dagen gå mot sitt slut.

Vart i Valla i dag och spelade spel med ett geni, alltid lika skoj och man blir sååå impad.

Max har haft en jättebra dag (hoppas jag)

Han har haft massor av folk som har gratulerat han och några har varit här på tårta.
Han fick önska sig dagens middag och det vart Fajhitas.

Av oss fick Max en Nokia 5800 express music + en bio check.

Av Sandra fick han 2 jätte fina tröjor och en skit snygg keps.
Av släkten har Max fått slantar, han sparar till en dunjacka på Stadium.


Sandra & Max
 
Tröjorna från Sandra
 

Kepsen & Slantish


Viktor ville oxo prova kepsen.

Nu sitter jag och tittar på Cookalong med Tina Nordström , hennes gäst är Viktoria Silverstedt
Shit vad den bruden är pinsam och har fett fula bongoläppar.
Varför operera hon sig fulare när man har så mycket snyggt från början
och hennes språk är under all kritik, Play dum. blandar varannat ord med swinglish!!

Ha Ha ! jag tror jag dör när jag ser henne.

Miss bongoläpp.

Nu ska jag bara andas o strax gå och knoppa.
Sandra håller på och vaxar Max i arslet så han skriker så jäävla högt inne på toa av all smärta
så lugn o ro kanske det inte blir.

Natt Natt
Love M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0