Rengöring och data haveri

Hej alla!
Äntligen fredag & mys hemma. Idol och del 3 & 4 av nya falkfilmerna står på tapeten.

Jag återkommer med recensioner.

Nu har mitt data nät pajjat , jag pratade med mitt bolag tele 2 om att få billigare avgift på adsl nätet och det fick jag och dom lovade att när dom gjorde ändringen skulle inget hända. ( ca 2 veckor sen)
Vad händer??
Jo det har gått ut 2 arbetsordrar till 2 tekniker att den ena ska stänga mitt gamla nät för där var jag uppkopplad på en underleverantörs nät ( gjort)
och den andra ska tydligen koppla upp mig på Tele 2 egna nät (inte gjorts)
Dom vet inte när detta kan bli åtgärdat, och funkar det inte på måndag ska jag göra en felanmälan.

KUL !!
Så nu surfar jag på comviq surf med kontantkort funkar skit bra!
mobilt nät.
Kostar 29 kr för 24 timmar. läs mer på Comviq.se

Rengöring av Viktor har oxo skett i dag.
nyduschad & fin
Jag har köpt tandborstar och tandkräm till han idag och nu ska tänderna skrubbas.
sen köpte vi en ny klo klippare så hans klor ska bli fina i dag också.

Jag har hittat ett skitballt täcke till han som jag vill ha men det får vänta lite.
 camoflagetäcke i militärgrönt.
 
om jag inte är inne lika mycket under helgen så vet ni varför.

Jag önskar alla en trevlig helg.

Skulle också vilja skicka några grattis!

Grattis Inger på din namnsdag i dag.
Grattis Ted & Sofie som förlovar sig i morgon
Grattis Anna-Carin & Andreas som gifter sig i morgon
Grattis till mig själv som har en sån underbar familj.




Smell so gooooooooood.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0