Standardt hundfoder!

Har fått ett super foder av en kompis!!

Bästa Bästa men dyrt.
12 Kg kostar 545 kr.

Men det e det värt
Fodret är bara rena produkter på vilt och hjort.
Viktor älskade det
 Love It.

Är det någon som har provat på foderbilen (hemkörning) ??

Jag har provat på en annan hemkörning idag.

Ica Kvantum i Brandbergen.

Jag åker alltid till Ica Maxi och handlar
men Ica Brandbergen har ungefär samma priser ,kanske att det skiljer några kronor uppåt
men då slipper jag oxo promenera eller ta bussen till Maxi och sen ta taxi hem för 100 kr.

Jag handlade mat i dag för 8 dagar + hygienart och tvätt & sköljmedel mm +hemkörning 70kr och då levererade dom ända hem i hallen.
kostnad 1455 kr


I´m loving It...

Taget tycker jag.

Love Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0