Syster Yster!

Nu ska jag berätta lite om min syster jag har!
 hittills har jag nämt min bror och min mamma på bloggen men jag har faktiskt en syster oxo som bor typ granne med mig.
Hon heter Annica och är 34 år och har 2 helt underbara kids, Oscar & Nova.
Hon har en sex galning till kille som heter Dennis och han är som en stor teddybjörn.(skämt)
Ha Ha
vi bor alltså grannar men ses nog mindre än vad jag & min mamma gör som bor i Flen.
Tyvärr är det väl så i dagens stressiga samhälle.

Bara så ni vet så finns jag här 7 trappor upp om det är något

Söta Nova

Snygga Oscar


Annica & Dennis
Hoppas vi ses snart
Kidsen ska sova hos mig den 24 och sen snor jag nog med dom på Halloween festen i Valla.
Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0