blandad kompott

Nu på eftermiddagen fick jag besök hemma av Inger, skööönt med lite sällskap.
Vi åt en lunch som var wokade grönsaker med fläskkött & ris.
Vi satt och småprata medans vi svullade.
Alltid lika skoj att träffas, men vi var lite sega i dag tycker jag, Inger hade med sig sina gulliga hundar Majja & Alice

Alice!

Försökte ta kort på Majja men det vart inget bra kort, Majja är en pongo hund!
då vet alla hur hon ser ut.
Tycker att Ingers visit här var lite för kort, sa till henne att hon är välkommen i kväll igen om hon vill kolla på tv med mig.
Vi fick i oss godis och negerbollar o morotskakor. Ha Ha
 

Mysfaktorn var hög! bästa medicinen är att svulla.

När Inger åkte hem så packade jag & Kalle det sista i ryggsäcken och kolla packningen.

Har någon sett Kalle ? var god ring efterlyst 08 7020090
Kram alla godingar.

Förresten dr ringde i dag, jag är inte döende utan har ett kraftigt virus som satt sig i hela systemet så snart är jag tbx...


Kommentarer
Postat av: Inger

Man ser väl redan proppmätt ut, annars härligt att träffas. Nästa gång blir det nya hål i öronen och snygga naglar på dig. Du e bäst

2009-09-23 @ 19:45:46
Postat av: marie

Mysigt det lät =)

2009-09-23 @ 20:29:42
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0