Lunginflammation!

Vill bara blogga en snabbis!

Snart på topp igen önskar jag.

Just nu sover jag ca 15 timmar per dygn.

Jag somnar ca 21 på kvällen och går upp 07.00 sen lägger jag mig vid 9.00 igen och vaknar när ungarna drar i dörren ca 14.00 och då fortfarande piss trött/ Precis nu har jag vaknat...

Jag saknar mitt jobb och alla underbara där och jag saknar att vara trevlig och glad mot resten av familjen
för just nu så fräser jag bara!

Dr lyssna på mina sjyssta lungor och hörde ett knasstrande ljud och sen tog dom ett CRP och konstaterade att jag har en liten lungis.

Snart är jag tbx.
Kram alla jag saknar er.

 




Kommentarer
Postat av: Kenneth

Krya på sig!

2009-09-16 @ 18:12:54
URL: http://smileesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0