Min bror har ett guldhjärta...


Jag har en bror som jag älskar så himla mycket!

Han är en människa som aldrig talar illa om någon och
blir sällan arg.
Han har ett hjärta av guld.
Waxholm är hans adress och där bor han med en underbar fru (Sussi) och 2 barn
Saga & Tuva.

Jag vet att han alltid finns där för mig och han är mitt allt.
tyvärr så ses vi allt för sällan men när vi gör det så är det super!


Älskar dig Kenneth!

Min bror köpte en bil i helgen, den snygga chevrolen behind.

I dag så blev det kokt Kycklingfile med örtsås
till middag!
 smarrigt!


För alla er som vet vem super nanny Anne-Lie i tv:3 är
-hon ska komma till mitt jobb på torsdag
för att prata med alla unga föräldrar som är hos oss på FT.

Jag ska ta lite bilder på henne och mig och lägga här på min blogg.
Vi får se om jag lär mig nott mer om barn och ungdomar & uppfostran som jag inte redan vet. 
Återkommer om det.

Natt Natt


Kommentarer
Postat av: Daniella

Åååååh, jag ska verkligen försöka komma. Men kommer bara kunna vara där en stund isf. Jag ringer dig imorgon!

Kram

2009-09-01 @ 19:51:29
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0