Mingelparty!

I dag har vi haft en intensiv dag på jobbet med sista fixet!


Efter jobbet så hade vi 60 min ca för att piffa till oss lite och gå på party med
Överklassen.
Vi vart bjudna av vår största bidragsgivare och när jag är i full fart med att sleva i mig av den goda
svampsoppan dom bjuder på
 så får jag syn på prinsessan Madeleine som står ca 1 meter ifrån mig

Jag har alltid tyckt att hon är den snyggaste av kungabarnen men faktum är att
hon var 10 gånger snyggare i verkligheten.
Jag är ingen mingel människa , jag blir fett obehaglig och känner mig malplacerad.

Dom hade ordnat allt super och deras nya lokaler låg jätte fint i vasastan. Tack
Nu är jag hemma i förorten igen där jag känner mig hemma och ska ladda mina batterier tills i morgon
FutureTeens firar 5 År
Hipp Hipp Hurra...

Blev inga bilder från partyt då deras personal bara fick ta bilder som kommer komma ut på deras hemsida/mingelsida
 Men i morgon blir det bilder från festen hos oss!

Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till Elsa

Coolt =)

2009-09-09 @ 20:52:45
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: kenneth

Faktum är att jag är tokrepublikan och hatar kungahuset, men Maddis och Vickan är ändå grymma tjejer i mina ögon. Peace!

2009-09-09 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0