Utanför dörrarna!

I dag så har jag gjort några utflykter, Jag var nere på Siba & hade attityd för min stora lap top hade pajjat 5 månader efter garantin.
Jag åberopar 3 års reklamations rätt.

Dom hör av sig inom 15 arbetsdagar!  ska bli spännande.
I går pajja barnens x-box 360 för andra gången så jag har pratat med microsoft så dom ska komma och hämta den oxo.
Jag hatar electronik prylar.
Sen var jag på min favorit affär VILMAS i Haninge c och köpte ett nytt doftvax,  luktar underbart här hemma.

Efter det gick jag upp på mitt älskade jobb och tjecka ut mitt & Kias fina kontor och den nya spisen vi fått!!
sakerna på kontoter var kanonbra.

Sen tog jag en promenad till Valla kyrka och träffa mina kollegor, kul & se er alla (saknade fredrik bara)


Lilla Kalle återvände från hajken i dag och han var helt slut, han var så trött så tårarna rann för lilla minsta och han decka på sängen, nu är klockan 18.30 och det blir bara mysfredag med familjen


Hoppas ni alla får en trevlig helg!
Love M

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Lol, kan tänka mig dig i SIBA butiken, shit hade inte velat vara säljare där ;-).



Hälsa H och gratta från mig för greencard!



Synd att jag inte han surra med Max och Sandra idag. Såg dom inte. Hoppas dom mår bra. Hälsa så mycket!!!



Kram alla!

2009-09-25 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0